Monday 22 August 2011
- Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
- Uitval van de randen is te hoog.
- levertijd is belachelijk lang (soms tot wel 10 dagen).
- Klantenservice zeer slecht.
- Traceersysteem zeer slecht en werkt meestal niet. Enige dat je kan traceren is in welke proces de foto's bij het lab zich bevinden en daar wordt niet eens datum. Alsof mensen daar interesse in hebben en tijd bij vermeld. Vanaf het moment dat het op verzonden staat kan je niets meer traceren en moet je 10 dagen op wachten. Slecht slecht slecht.
Ik heb een bedrijf en heb 1100 opdrachten dit jaar. Voor de eerste paar opdrachten heb ik mijn bestellingen via Foto.com besteld en rechtstreeks naar de klant toegestuurd. Een van de opdrachten werd op 09-08 besteld. 13-08 kreeg ik factuur per email met daarop (verwachte verzenddatum 13-08). 16-08 was bestelling nog niet ontvangen door de klant. Ik heb een email gestuurd naar de klantenservice en deze reageren met (foto's worden eerst in Belgie afgedrukt en daarna naar Duitsland gestuurd en dan komen ze naar Nederland. Daardoor treden vertragingen op). Alsof ik geinteresseerd ben in de wereldreis dat de foto's maken. Van mij mogen ze in Mongolie worden geprint en via Afghanistan, Ecuador en Madagaskar naar Nederland komen, als ze maar binnen de beloofde tijd aankomen. Op mijn tweede mail werd er niet eens gereageerd. Ik verwacht dit jaar minimum voor 5000 euro bestellingen te hebben. Dit is geen bedrijf om mee samen te werken. Ben inmiddels overgestapt naar Webprint, maar ook zij hebben zeer slechte service. Levering van Webprint is snel, maar beste systeem is zeer slecht. kan iemand mij een betere bedrijf aanraden?